Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ
ПОШТОВОЮ СКРИНЬКОЮ
СУДУ !
З метою убезпечити розповсюдження гострої респіраторної хвороби та масового поширення вірусної інфекції коронавірусу COVID-19 у Надвірнянському районному суді Івано-Франківської області встановлено особливий режим роботи в період з 16 березня по 03 квітня 2020 року.
З огляду на це, прийом вхідної кореспонденції, крім дистанційних засобів, здійснюється через поштову скриньку, яка розміщена при вході до приміщення суду та невідкладно передається до канцелярії суду для подальшої реєстрації у встановленому законодавством порядку.
В поштову скриньку суду здійснюється подання всіх процесуальних документів у справах (позовних заяв, заяв, скарг, відзивів, клопотань, заяв про отримання копій судових рішень, інших заяв, клопотань у судових справах), звернень до суду з інших питань, окрім клопотань органів досудового розслідування.
Прийом клопотань органів досудового розслідування здійснюється у порядку, встановленому до введення карантинних заходів.
Результати розгляду звернень, які надходять до суду, надсилатимуться засобами поштового зв’язку або через особистий кабінет в системі «Електронний суд» чи на електронну адресу, вказану у зверненні.
Копії рішень по справах будуть надсилатися з використанням поштового зв»язку та видаватися один раз на тиждень в п’ятницю .
Подальші рішення щодо особливого режиму роботи суду прийматимуться в залежності від розвитку ситуації.