flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформація по зверненнях громадян в Надвірнянському районному суді за перше півріччя 2013р.

04 липня 2013, 10:00

 

Право на звернення, як важливий конституційний принцип участі громадян в управлінні державними та громадськими справами знаходить свою реалізацію в Законі України від 2 жовтня 1996 р. “Про звернення громадян ” .

Звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування відіграє важливу роль у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянином, вирішення життєво важливих потреб окремої людини і суспільства в цілому, реалізації конституційних прав і свобод людини і громадянина, утвердження демократичної, соціальної, правової держави.

Впродовж першого півріччя 2013 року до  Надвірнянського районного суду  поступило 4 пропозицій (зауваження), заяв (клопотань) скарг, з яких усі заяви. Всі звернення надійшли від громадян.

Усі звернення були розглянуті в строк до 5 днів.

Аналізуючи заяви громадян, які поступали в Надвірнянський районний суд протягом першого півріччя 2013 року слід відмітити, що всі вони стосувалися отримання інформації про хід та розгляд  справ .

Скарг громадян в першому півріччі 2013 року  в Надвірнянський районний суд не поступало.

Усі звернення, заяви і скарги реєструються по вхідній загальній канцелярії автоматизованої системи документообігу суду  і того ж дня передаються з поштою голові суду для ознайомлення. Після цього вони передаються для підготовки відповіді чи усунення недоліків відповідальному працівнику. Кожне таке звернення реєструється у журналі обліку заяв і скарг , де вказуються дані про заявника, причина і короткий зміст звернення, заяви чи скарги, дата одержання і дата відповіді.

Усі письмові звернення, заяви, скарги пропозиції та відповіді на них та інші матеріали, що їх стосуються зберігаються у відповідних переведеннях (справах). В даних переведеннях вказуються прізвище, ім’я, по батькові та місце проживання заявника; дати, коли розпочато переведення та коли його закінчено.

На всі письмові звернення, заяви, скарги пропозиції, що надійшли заводяться у день їх надходження реєстраційно-контрольні картки , в яких зазначаються  дата надходження, реєстраційний індекс, хід виконання , виконавець, дата індекс виконання, адресат, результат розгляду заяв, пропозицій , скарг.

На всі письмові заяви, скарги, звернення чи пропозиції у встановлений законом строк надаються компетентні відповіді та роз’яснення.