Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Право на звернення, як важливий конституційний принцип участі громадян в управлінні державними та громадськими справами знаходить свою реалізацію в Законі України від 2 жовтня 1996 р. “Про звернення громадян ” .
Звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування відіграє важливу роль у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянином, вирішення життєво важливих потреб окремої людини і суспільства в цілому, реалізації конституційних прав і свобод людини і громадянина, утвердження демократичної, соціальної, правової держави.
Впродовж першого півріччя 2013 року до Надвірнянського районного суду поступило 4 пропозицій (зауваження), заяв (клопотань) скарг, з яких усі заяви. Всі звернення надійшли від громадян.
Усі звернення були розглянуті в строк до 5 днів.
Аналізуючи заяви громадян, які поступали в Надвірнянський районний суд протягом першого півріччя 2013 року слід відмітити, що всі вони стосувалися отримання інформації про хід та розгляд справ .
Скарг громадян в першому півріччі 2013 року в Надвірнянський районний суд не поступало.
Усі звернення, заяви і скарги реєструються по вхідній загальній канцелярії автоматизованої системи документообігу суду і того ж дня передаються з поштою голові суду для ознайомлення. Після цього вони передаються для підготовки відповіді чи усунення недоліків відповідальному працівнику. Кожне таке звернення реєструється у журналі обліку заяв і скарг , де вказуються дані про заявника, причина і короткий зміст звернення, заяви чи скарги, дата одержання і дата відповіді.
Усі письмові звернення, заяви, скарги пропозиції та відповіді на них та інші матеріали, що їх стосуються зберігаються у відповідних переведеннях (справах). В даних переведеннях вказуються прізвище, ім’я, по батькові та місце проживання заявника; дати, коли розпочато переведення та коли його закінчено.
На всі письмові звернення, заяви, скарги пропозиції, що надійшли заводяться у день їх надходження реєстраційно-контрольні картки , в яких зазначаються дата надходження, реєстраційний індекс, хід виконання , виконавець, дата індекс виконання, адресат, результат розгляду заяв, пропозицій , скарг.
На всі письмові заяви, скарги, звернення чи пропозиції у встановлений законом строк надаються компетентні відповіді та роз’яснення.