Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Голова суду наголосив працівникам апарату суду про основні вимоги щодо порядку приймання судових справ і кореспонденції у Надвірнянському районному суді.
В приміщенні Надвірнянського районного суду створено кімнату прийому громадян, де кожного дня почергово помічники суддів, консультанти та помічник голови суду здійснюють прийом судових справ, позовних заяв, заяв та іншої кореспонденції, що надходить до Надвірнянського районного суду. Голова суду довів до відома присутніх про посилення вимог до прийому судових справ від органів досудового слідства, прокуратури, органів внутрішніх справ, органів Державної податкової інспекції та інших. Голова суду наголосив про недопустимість виправлень, креслень підтирань в описах справ, працівникам які приймають вхідну кореспонденцію звертати увагу на чітку відповідність матеріалів в справах проставленим аркушам в описі справ, особливу увагу звертати на речові докази що додаються, перевіряти їх цілісність, правильність упакування та опечатування.
Голова суду також сказав, що рішенням Ради суддів України від «26» листопада 2010 року № 30 за Погодженням з Головою Державної судової адміністрації України від 26 листопада 2010 року, затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу (далі Положення) суду.
Положення визначає порядок функціонування автоматизованої системи документообігу в судах загальної юрисдикції, яка забезпечує об'єктивний та неупереджений розподіл справ між суддями з додержанням принципів черговості, рівної кількості справ для кожного судді, вірогідності, з врахуванням завантаженості кожного судді, спеціалізації, а також вимог процесуального закону, надання фізичним та юридичним особам інформації про стан розгляду справ, в яких вони є учасниками процесу, централізоване зберігання текстів судових рішень та інших процесуальних документів, підготовку статистичних даних, реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції, етапів її руху, видачу судових рішень та виконавчих документів на підставі наявних у автоматизованій системі даних, передачу справ до електронного архіву.
Виступили:
Керівник апарату , який говорив що вхідна кореспонденція, в тому числі процесуальні документи, приймається і опрацьовується користувачами автоматизованої системи, яким надано доступ до системи відповідно до їх функціональних обов’язків, і реєструється в автоматизованій системі в день її надходження. На кожний вхідний, у тому числі процесуальний, документ у автоматизованій системі створюється реєстраційна картка, яка містить інформацію щодо реквізитів та руху документа. Дата реєстрації та вхідний номер документа, що складається з номера за порядком у відповідному році та року реєстрації, формуються автоматизованою системою автоматично.
Кожній судовій справі надається єдиний унікальний номер, який формується автоматизованою системою автоматично та залишається незмінним незалежно від проходження справи в інстанціях.
Що стосується вхідної кореспонденції надісланою електронною поштою, то усі судові справи та кореспонденція, телеграми,що надходять до суду, приймаються, опрацьовуються та під підпис передаються за призначенням працівниками апарату суду відповідно до обов’язків.
Робота з електронною поштою визначається відповідною Інструкцією про порядок використання електронної пошти в центральному апараті Державної судової адміністрації України, територіальних управліннях державної судової адміністрації та судах загальної юрисдикції. За дану ділянку роботи в Надвірнянському районному суді відповідає Ковш С.В.
Не підлягають реєстрації, а передаються для долучення до справ з відміткою про дату одержання їх судом:
а) судові повістки, повернуті суду за неврученням адресату;
б) розписки про одержання копій обвинувальних висновків, скарг, судових повісток.
Документи з відміткою "Терміново" передаються протягом години.
Працівник який приймав документацію після перевірки, на одному екземплярі проставляє штамп суду „ Отримано ”, зазначає дату отримання матеріалів чи документа, свою посаду і прізвище.
Прийняті скарги приватного обвинувачення, позовні заяви, заяви та скарги, передаються працівнику канцелярії, для реєстрації в АС. Після цього, документи передаються за призначенням для попереднього розгляду чи розгляду по суті.
Кожній справі що надійшла до суду, і розглядається в порядку цивільного кримінального адміністративного судочинства присвоюється номер. Усе листування, що стосується окремих судових справ і матеріалів, ведеться за номером судової справи (матеріалу).
Судові справи (матеріали), що надійшли з апеляційної чи касаційної інстанцій на повторний судовий розгляд після скасування судового рішення, цивільні справи після скасування заочного рішення чи судового наказу, а також кримінальні справи, що надійшли повторно від прокуратури, реєструються як такі, що надійшли вперше. Кожній з них присвоюється новий реєстраційний номер .