flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Показники діяльності Надвірнянського районного суду Івано-Франківської області: за півріччя та рік 2013 р.

20 січня 2014, 10:35

 

 

Показники діяльності Надвірнянського районного суду Івано-Франківської області:

за півріччя та рік 2013 р.

(дані щодо судових справ можливо досліджувати по усьому суду або за спеціалізаціями)

 

п/п

 

1 півріччя

2 півріччя

1

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду

в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік

 237

 289

 12

 5

2

Кількість справ і матеріалів, що надійшли

 1849

 2077

3

Кількість розглянутих справ і матеріалів

 1828

 2125

4

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період

в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад  1 рік

 289

 173

5

 4

5

Кількість скасованих судових рішень

 11

 24

6

Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду

в т.ч. визнаних обґрунтованими

0

 1

0

 0

7

Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках)

*за відсутності інших даних можливо використовувати дані всеукраїнського опитування громадян-відвідувачів суду проведеного за ініціативою Ради суддів України 15.08.2012 року по конкретному суду.

22-26 квітня 2013 року

87,2%

 

В опитуванні взяли участь 28 респондентів, які оцінили якість роботи суду у 4,36 б.

Загальний показник доступності суду склав 3,86 б., загальний показник зручності та комфортності перебування у суді – 3,84 б. Повноту та зрозумілість наявної в суді інформації оцінено у 3,84 б. Дотримання термінів судового розгляду оцінено відвідувачами у 3,69 б. Сприйняття роботи працівників апарату суду у 3,82 б., суддів у 3,73 б.

85,71% відвідувачів суду зазначають, що вчасно отримали текст рішення по справі.

42,86 % відповідей відвідувачів суду свідчать про те, що враження респондентів від візиту до суду «відповідають очікуваним».

Щодо альтернативних шляхів сповіщення про виклик до суду – 7,14% респондентів бажають отримати «дзвінок на мобільний телефон». 

 -