flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати оцінки якості роботи Надвірнянського районного суду Івано-Франківської області

15 липня 2013, 15:49


Результати оцінки якості роботи Надвірнянського районного суду Івано-Франківської області

 

1.             Модуль «Судове адміністрування»

Аналіз даних оцінювання показав, що працівників апарату суду (3,63 б.) та суддів (3,14 б.) не задовольняє комп`ютеризація суду, а саме кількість комп`ютерної техніки та її якість. Як судді (3,71 б.) так і працівники апарату суду (4,16 б.) відзначають дуже низький рівень забезпечення їх літературою та соціальною пресою. Також працівники апарату суду (1,52 б.) та судді (1,6 б.) незадоволені якістю роботи автоматизованої системи діловодства в суді та зазначають, що вона ускладнює роботу апарату суду, а не спрощує її.

Судді та працівники апарату вказують на недостатню чисельність працівників апарату – 1 б.

Стан приміщення суду, зокрема чистоту та якість прибирання, судді оцінюють у 3,57 б., працівники у 4,08 б.

Судді та працівники апарату суду високо оцінюють стиль управління керівника апарату та голови суду. Зокрема середня оцінка суддів та працівників апарату для керівника апарату - 5 б., для голови суду: працівники апарату  – 4,92 б., судді- 4,86 б.

Як судді, так і працівники апарату суду наголошують, що при плануванні роботи позиції голови суду та керівника апарату практично співпадають.

76 % працівників апарату та 100% суддів зазначають, що не виконують роботу яка не передбачена їхніми посадовими обов’язками.

Однак, як показало дослідження, у зв’язку з недостатньою кількістю комп’ютерів та з інших причин 57% суддів та 60% працівників апарату досить часто виконують роботу після закінчення робочого дня.

71% суддів зазначили, що навантаження на суддів (за їх власним сприйняттям), до певної міри, до певної міри є надмірним, але це пов’язано зі складністю багатьох справ.

56 % працівників апарату суду та 10% суддів відзначили  корисність семінарів, тренінгів та інших форм навчання.

Як суддів так і працівників апарату суду не задовольняє можливість проведення спільного дозвілля і спілкування членів колективу у позаробочий час – судді 4,14 б, працівники апарату суду – 3,68 б.

Колектив суду відзначив неоднакове ставлення керівництва до працівників, наявність «фаворитів» (судді – 1,14 б., працівники апарату суду – 1,4 б.), а також нерівномірність розподілу керівництвом суду серед суддів окремих доручень чи видів робіт, що не пов’язані безпосередньо з розглядом справ (судді – 1,43 б., працівники апарату – 1,08 б.).

У відносинах в колективі між працівниками апарату суду характерним є обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег - 3,09 б.

Весь колектив суду стверджує, що протягом 2012 року стан приміщення суду покращився.

 

2.    Модуль «Своєчасність судового розгляду»

За цим критерієм в суді оцінювалося 56 проваджень у кримінальних справах та 123 провадження у цивільних справах.

Тривалість розгляду кримінальних справ – 52 календарні дні, цивільних - 75 календарних днів.

Тривалість періоду між судовим засіданням та днем проголошення рішення у кримінальних справах – 43 календарних дні, у цивільних справах – 49 днів.

Графіки розгляду справ щодо обох категорій справ дотримуються майже завжди у кримінальних справах на 100%, у цивільних на 94 %.

 

3.             Модуль 3 «Задоволеність роботою суду його клієнтами»

В опитуванні взяли участь 28 респондентів, які оцінили якість роботи суду у 4,36 б.

Загальний показник доступності суду склав 3,86 б., загальний показник зручності та комфортності перебування у суді – 3,84 б. Повноту та зрозумілість наявної в суді інформації оцінено у 3,84 б. Дотримання термінів судового розгляду оцінено відвідувачами у 3,69 б. Сприйняття роботи працівників апарату суду у 3,82 б., суддів у 3,73 б.

85,71% відвідувачів суду зазначають, що вчасно отримали текст рішення по справі.

42,86 % відповідей відвідувачів суду свідчать про те, що враження респондентів від візиту до суду «відповідають очікуваним».

Щодо альтернативних шляхів сповіщення про виклик до суду – 7,14% респондентів бажають отримати «дзвінок на мобільний телефон».

 

Рекомендації:

Керівництву суду необхідно звернути увагу на правильність налаштування автоматизованої системи діловодства. Збільшити кількість комп’ютерів.

Забезпечити належну чистоту приміщення суду. Сприяти покращенню мікроклімату між суддями та в колективі та організувати можливість проведення спільного дозвілля і спілкування членів колективу у позаробочий час. Забезпечити працівників апарату суду та суддів літературою та соціальною пресою.

Збільшити чисельність працівників апарату суду.

Обладнати паркувальні місця для автомобілів біля приміщення суду.

Забезпечити дотримання термінів судового розгляду та вчасне проведення судових засідань по справі.

Забезпечити доступ до приміщення суду людям з обмеженими фізичними можливостями (облаштування пандусів, маркувань).

Проаналізувати технічну можливість безперебійного прийому телефонних дзвінків протягом робочого дня, можливість встановлення кол-центру.

Узгодити з охороною суду правила пропуску громадян до приміщень суду та розмістити ці правила на інформаційних стендах.